Wat is vereist?

  • Mbo of hbo werk- en denkniveau
  • > 2 jaar in de hypotheeksector
  • Wft basis, liefst aangevuld met wft hypothecair krediet
  • Organisatorisch sterk
  • Goede beheersing Engelse taal

Wat krijg je?

  • Tot maximaal € 4.250, - op basis fulltime
  • 25 + 1 bonusdag
  • 32 - 40 uur
  • Maandsalaris bonus
  • Pensioenregeling

Fijne extra's

  • Hybride werken
  • Informele bedrijfscultuur
  • Amsterdam
  • Eigen initiatief, zeker fijn
  • Gezellige collega's in hecht team

Vacature

Binnendienst medewerker hypotheken +

Ben jij een beetje internationaal georiënteerd en ben je van het kaliber dat soms half op de stoel van de hypotheekadviseur zit? Dan is dit iets voor jou.

Bij onze klant wordt de functie van binnendienst hypotheken flink ge-upgrade.

Je bent vanaf het begin contactpersoon voor de internationale klantenkring van het kantoor. Deze klanten komen van over de hele wereld en jij begrijpt de cultuurverschillen en speelt hier graag op in. Je onderzoekt vooraf wat mogelijk en nodig is, en zorgt ervoor dat de stukken compleet en gecontroleerd zijn. Alle externe contacten verlopen via jou. Je bent verantwoordelijk voor de dossiers en anticipeert op wat er nodig is. De hypotheekadviseur voert dan alleen het adviesgesprek, dat jij vervolgens helemaal afhandelt.

Bij meer verantwoordelijkheden hoort een hoger salaris plus bonus, en dat mag dan ook wel. Daarnaast is er een hele reeks aan secundaire arbeidsvoorwaarden.

Jouw rol;

Op de binnendienst kom je te werken in een gezellig, jongdenkend en divers team. Na een inwerkperiode op het kantoor in Amsterdam, zul je verantwoordelijk zijn voor een breed scala aan taken en verantwoordelijkheden. Je werkt aan je eigen dossiers en hebt veel ruimte voor onderling overleg met collega’s. Je komt dagelijks een grote diversiteit tegen in taken en de verschillende achtergronden van onze klanten maken elk dossier weer anders. Naast dagelijks contact met jouw collega’s heb je ook veel contact met de geldverstrekkers, de klant, makelaars en notarissen om het hypotheek proces voor de klant zo soepel mogelijk te laten verlopen.

Werken bij

Onze klant, een vooraanstaande onafhankelijke hypotheekbemiddelaar, streeft ernaar de beste werkgever van Nederland te zijn. Ze bieden slimme en persoonlijke hypotheekoplossingen speciaal voor expats in Nederland. Hun focus ligt volledig op hypotheken en ze begeleiden klanten gedurende het hele traject van huisaankoop en hypotheekverstrekking.


De bedrijfscultuur kenmerkt zich door kernwaarden als persoonlijkheid, uitdaging, optimisme en ondernemerschap. Er heerst een familiecultuur met een prettige en gezellige sfeer, waarin eerlijkheid een grote rol speelt en collegialiteit voorop staat. Er worden regelmatig borrels, uitjes en sportactiviteiten georganiseerd, waardoor je je snel thuis zult voelen binnen het team.

Procedure

Jouw kennismaking met Zuiver Recruitment;

Tijdens ons eerste gesprek gaan we samen kijken of er een goede match is tussen jouw wensen en deze vacature. We willen je graag leren kennen. Is er een goede klik? Dan introduceren we je met plezier bij onze klant.

Het tweede gesprek vindt plaats op hun kantoor. Dit is jouw kans om alle vragen te stellen en te zien of dit de baan is waar je naar op zoek bent. Als jullie beiden overtuigd zijn van de match, volgt er een gesprek met een toekomstige collega. Is iedereen enthousiast? Dan krijg je een aanbod en kom je direct in dienst bij het bedrijf.

Herken jij jezelf?

Lijkt het je wat?  Voldoe je aan de gestelde wensen? Stuur gerust een berichtje of bel ons even. Binnen maximaal twee werkdagen nemen we contact met je op. Je krijgt van ons altijd een reactie!

ps. Check ook even je spambox, voordat ons bericht daar misschien in verdwijnt.

Vragen over deze vacature?

Bel, WhatsApp of e-mail met één van ons.

Paula Tuinenbreijer

06 50 617 216